piątek, 27 maja 2011

:)

Cóż, jak widać jednak dałam się namówić. Powrót do powiedzmy 'normalnego' blogowania, bo jest jednak ogromna różnica między czymś takim... a np. moim fotoblogiem. W sumie nie wiem co mogę tu napisać. Na fbl pisałam co mi ślina na język przyniosła, jakieś głupoty, czasami tekst piosenki do zdjęcia, który akurat pasował do mojego nastroju czy tak aktualnego 'stanu ducha'. Tak więc dzisiaj jestem tak jakby bez ducha... całkowicie się załamałam, bo nie wiem jak sprawa z konkursem, w którym do wygrania jest DVD Czesława Mozila, którego (musicie to wiedzieć skoro tu wchodzicie) wielbię ponad wszystko i uwielbiam jego muzykę. Jest to coś zupełnie innego niż to, czego słuchałam wcześniej, mianowicie rap i podobne klimaty. Jednak bardziej do mnie przemawia muzyka Czesława i to nie dlatego, że jest ona po polsku, jak to niektórzy mi rzucają takie uwagi -,- jego piosenki są po prostu O CZYMŚ i mają one SENS. I bardzo mi się to podoba ! A teraz małe zdjęcie na koniec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz